Що таке Реєстр територіальної громади та чому важливо оновити свої дані?
Якщо дані не будуть внесені в Реєстр територіальної громади (РТГ), громадяни не зможуть отримувати електронні публічні послуги відповідно до Закону України від 05.11.2021 № 1871-ІХ «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні».
Актуалізація даних – це необхідність внесення актуальної інформації/змін до інформації про особу в РТГ. Це необхідно, зокрема, у разі зміни прізвища, паспортного документа або інших персональних даних, а також для внесення дати реєстрації осіб, які зареєстрували своє місце проживання до початку функціонування Реєстру.
Що дає актуалізація даних?
Реєстр територіальної громади (РТГ) – це сучасна база даних, створена для автоматизації процесів та спрощення обміну інформацією. Громадяни, чиї дані внесені в Реєстр, зможуть:
не витрачати час на отримання різних довідок про реєстрацію місця проживання;
за спрощеною процедурою отримувати адміністративні послуги.
Актуалізація необхідна для коректного відображення інформації в Єдиному державному демографічному реєстрі, на порталі «Дія» та в Реєстрі територіальної громади. Тільки після повного оновлення даних мешканці громади зможуть отримати Витяг про реєстрацію місця проживання.
Звертаємо увагу, що також необхідно актуалізувати дані про зареєстроване місце проживання малолітніх і неповнолітніх дітей.
Як відбувається актуалізація?
Адміністраторами Центру надання адміністративних послуг Оброшинської сільської ради та старостатами Ставчанського і Конопницького округів уточнюються та оновлюються дані про зареєстрованих осіб у всіх населених пунктах громади.
Зміни вносяться у випадках:
реєстрації місця проживання новонароджених дітей;
зміни місця проживання особи;
зміни персональних даних (прізвища, імені, по батькові);
заміни паспорта громадянина України.
Проте деякі мешканці ще не оновили свої дані, і в Реєстрі залишається застаріла інформація.
Як перевірити свої дані?
Для перевірки внесених у Реєстр відомостей за місцем реєстрації необхідно звернутися до ЦНАПу або до старостинських округів та уточнити:
чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;
чи правильно зазначені назви вулиць і номери будинків;
чи коректно внесені персональні дані;
чи зареєстровані неповнолітні діти.
Які документи потрібні?
При зверненні для уточнення та актуалізації даних необхідно мати:
• паспорт громадянина України (усіх зареєстрованих за даною адресою);
• ідентифікаційний код (усіх зареєстрованих);
• свідоцтво про народження (для дітей до 14 років);
• свідоцтво про шлюб (у разі зміни прізвища).
Актуалізувати дані можна:
у Центрі надання адміністративних послуг Оброшинської сільської ради;
у старостинському округу за місцем проживання;
онлайн через портал «Дія»: Актуалізація даних у Реєстрі територіальної громади
https://diia.gov.ua/services/aktualizaciya-danih-u-reyestri-teritorialnoyi-gromadi
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)